Jualan Cecah Lebih Satu Juta Dalam Masa Tiga Bulan, Ruby Che Wan Agresif Ubah Kehidupan

oleh Team Richworks pada 20 June 2016

008B

Ruby Che Wan, Pengarah RCW Beauty Empire Sdn Bhd, adik kepada selebriti Rozita Che Wan, berkongsi pengalaman beliau dari sebelum menyertai program Richworks hingga siapa beliau hari ini.

Sebagai seorang yang sentiasa memandang terus ke hadapan, beliau merupakan seorang yang sentiasa dahagakan kemajuan. Sikap ini sudah wujud semasa beliau masih lagi bekerja sebagai perunding kewangan.

Selama 8 tahun berkerja, pendapatan bulanan beliau sekitar RM 40,000 ke RM 50,000 sebulan. Tetapi kini, hanya untuk kuarter pertama syarikat beliau, anggaran purata pendapatan telah mencecah ke RM 1.2 juta.

Apakah rahsia Ruby?

“Setelah menyertai program Dr Azizan, hidup saya berubah 360 darjah. Saya tahu apa kekurangan diri saya, apa benda yang saya perlu buat.”

Sebelum ini, Ruby berpendapat bahawa untuk menggandakan pendapatan, mestilah menggandakan usaha. Betul, tetapi usaha mestilah berasaskan ilmu.

Ruby turut mengakui di mana pernah sampai ke satu tahap yang beliau terlampau komited dengan kerjaya bagi menambah pendapatan sehingga mengabaikan tanggung jawab sebagai seorang ibu dengan berkerja dari pagi hingga ke malam.

Namun, usaha beliau yang berhempas pula itu hanya menzahirkan penat lelah dan tahap pendapatan beliau masih kekal di garisan yang sama.

Setelah 1 tahun lebih bepenat lelah, berhempas pulas berkerja sampai tiada beza siang dan malamnya, Ruby tergerak untuk menyertai program Intensif Magnet Kekayaan & Kejayaan (IMKK) di mana di situ Ruby telah mempelajari ilmu perniagaan dan mengenal pasti kekurangan diri serta perkara yang ingin dibetulkannya dalam hidup.
Ruby tidak berlengah dalam tindakan sesuai dengan personaliti beliau yang lebih laju berkerja demi result dari hanya banyak menatang ilmu tanpa tindakan.

Selepas menggunakan apa yang dipelajari dari program-program Dr Azizan Osman, selepas membetulkan diri, beliau lebih bersyukur apabila Allah telah mengaturkan hidup beliau dengan lebih teratur hingga ke hari ini.
Semasa beliau tidak dapat memberi sepenuh tumpuan terhadap kerjaya sebab beliau terpaksa memberi perhatian kepada anak anak, Ruby telah memulakan perniagaan secara online.

Hanya dengan menjual perfume keluaran RCW Beauty Empire, pulangan yang beliau terima sudah menyamai tahap pendapatan beliau berkerja membanting tulang siang dan malam.

Berkat ilmu yang dipelajari di program-program ini, beliau turut lebih mendekatkan diri dengan Yang Mencipta dan Yang Memberi Rezeki. Sehaluan dengan itu, produk kedua keluaran beliau dan kakanya Rozita Che Wan, iaitu Losyen Putih Ajaib, laris sebanyak 10 000 unit hanya dalam masa 4 hari. Pemasaran yang dilakukan hanyalah berasaskan dan menggunakan platform instagram, tanpa mengeluarkan sebarang kos untuk pemasaran
Ruby kini lebih selesa dengan perniagaan kerana beliau dapat meluangkan lebih masa dengan keluarga di samping menjana pendapatan yang lebih berlipat kali ganda.

Jika anda inginkan ilmu yang dapat membantu anda mengubah taraf kehidupan seperti Ruby, korbankan sedikit masa, wang dan tenaga anda untuk hadir ke Program Intensif Magnet Kekayaan & Kejayaan (IMKK) yang merupakan satu platform yang sesuai untuk membantu anda mengenali kemampuan diri anda sendiri.

Layari www.azizanosman.com/imkk untuk maklumat lanjut.
Buat keputusan sekarang untuk ubah dan perbaiki kehidupan anda.

 

BEKAS EKSEKUTIF AKAUN TAK TAHAN TEKANAN

oleh Team Richworks pada 17 June 2016

007B

Hanya selepas sebulan berniaga pendapatannya meningkat dari RM3000 ke RM28,000!

Apa yang anda sanggup lepaskan untuk dapatkan kualiti hidup yang lebih baik?  Berkelulusan yang baik memungkinkan anda mendapat jawatan bagus, namun ianya tak menjanjikan anda hidup tanpa tekanan.

Puan Sailajah A/P Selveekam, yang berkelulusan ACCA (Association of Chartered Certified Accountants)   ini, boleh sahaja terus bekerja sebagai Akauntan bertauliah.  Tetapi, tekanan kerja telah menghalang beliau dari menikmati kehidupan, dan itu bukanlah sesuatu yang diimpikan.

Beliau sedar minatnya yang utama ialah dalam bidang perniagaan lalu mengambil keputusan untuk hadir ke program Dr Azizan Osman.

Katanya, ketika mula berniaga tanpa ilmu hidupnya masih tertekan.  “Sebelum belajar dengan Dr Azizan, saya berniaga tanpa ilmu.  Saya hanya ada satu staf, ke mana saja saya pergi bisnes saya akan ikut saya.  Masa ‘tu saya pegang 3 handphone. Semua pun saya buat sendiri, dah macam sotong. Tapi selepas hadir ke program Dr Azizan semua dah berubah.”

Dalam tempoh sebulan selepas hadir ke program Dr Azizan Osman, wanita ini mampu memperolehi peningkatan pendapatan dari RM3,000 ke RM28,000 sebulan.

Tak cukup gila dengan itu, semenjak 2015 Puan Sailajah telah hadir ke Program Intensif Kekayaan & Kejayaan selama 5 kali!  Apa yang gila sangat ‘tu?

Program Intensif Magnet Kekayaan & Kejayaan (IMKK) adalah satu platform yang sesuai untuk membantu anda mengenali kemampuan diri anda sendiri. Ramai yang telah berjaya perbaiki kehidupan selepas menghadiri program selama 3 hari ini.

Layari www.azizanosman.com/imkk untuk butiran lanjut.

Salam Kejayaan.

Team Richworks

 

Rezeki Terpaksa Datang Mencurah

oleh Team Richworks pada 16 June 2016

006B

Pasangan Suami Isteri Percaya Berfikiran Positif Mampu Jemput Rezeki

Apa jenis perniagaan pun, tanpa fikiran yang positif pasti susah nak berkembang maju.

Superb! Perkongsian ikhlas dari Tuan Lokman Hakim Ahmad Subki bersama isterinya, Rabiatul Adawiyah Rasol yang merupakan pengusaha syarikat hiasan dalaman.  Pada awalnya, mereka tak yakin perniagaan mereka boleh berjaya.  Lebih-lebih lagi mereka tidak mempunyai mentor yang mampu membimbing dan yang mampu memberi kepastian bahawa perniagaan mereka boleh pergi jauh.

Menurut Tuan Lokman, “program IMKK adalah pentas keramat bagi kami.  Sebelum ‘ni kami dah buat bisnes selama 9 tahun, ada naik turunnya, dan pencapaian tertinggi kami sebelum ‘ni ialah berjaya design kolej untuk projek bernilai RM15 juta, jadi kita rasa macam ego dah tinggi, muda lagi, dan tiba-tiba Allah duga di mana kami tak ada job selama 1 tahun. Mungkin sebab saya sombong. Masa ‘tu saya kenal mana kawan dan mana lawan.  Dan selepas kami join Program IMKK, kami baru nampak dengan jelas hala tuju diri dan perniagaan kami.’

“Dulu, bila kami kerja, orientasi kami hanyalah client.  Entertain client je.  Tapi sekarang dengan ilmu dari IMKK client kami yang utama ialah mak ayah.  Jadi bila kami entertain mak ayah dulu, rezeki-rezeki lain mula datang sendiri. Yang utama kita entertain Allah dan kemudian kita gembirakan mak ayah dulu.” Kata Puan Rabiatul pula.

Tambah mereka lagi Di IMKK, mereka belajar magik disebalik kuasa memberi.  Kalau ikut hukum logik beri satu dapat satu tapi di IMKK dengan ilmu dari Dr Azizan Osman, mereka belajar ilmu beri satu dan dapat lebih lagi.

Jangan tidak percaya, dengan kejayaan ini mereka telah berjaya menghantar ibu bapa mereka menunaikan haji dan umrah serta melancong ke luar negara. Kami yakin anda juga mempunyai impian yang sama dan ingin menjadi hebat seperti mereka, bukan?

Apa kata, anda korbankan sedikit masa, wang dan tenaga anda untuk hadir ke Program Intensif Magnet Kekayaan & Kejayaan (IMKK)  yang merupakan satu platform yang sesuai untuk membantu anda mengenali kemampuan diri anda sendiri.

Program IMKK Sabah akan diadakan buat julung kalinya di Sabah. Khas untuk warga Sabah, Sarawak dan Brunei. Ingat tarikh ini, 12-14 Ogos 2016 di The Klagan Regency Hotel, Kota Kinabalu.

Kami sudah menerima banyak pendaftaran dari warga Sabah yang memang bersemangat tinggi untuk hadir ke IMKK. Anda juga boleh sertai mereka dengan mendaftarkan diri anda di www.azizanosman.com/imkk-sabah. Ada tawaran hebat menanti anda untuk waktu yang terhad sahaja. Pastikan cepat bertindak. Jangan tunggu sehingga harga tiket naik.

Bagi anda di Semenanjung, Singapura dan Indonesia, kami tak pernah lupakan anda. Program Intensif Magnet Kekayaan & Kejayaan (IMKK) Kuala Lumpur akan diadakan di Menara PGRM, Cheras pada 2-4 September 2016. Anda hanya perlu daftar di www.azizanosman.com/imkk. Kami juga berikan tawaran hebat untuk anda tapi ia sangat terhad.

Buat keputusan sekarang untuk ubah dan perbaiki kehidupan anda.

Salam Kejayaan.

Team Richworks

 

Ini Bukan Kursus Kahwin!

oleh Team Richworks pada 13 June 2016

004B

Program IMKK telah membantu pasangan ini membina perniagaan bersama.

Suami isteri nak berniaga bersama bukannya mudah. Silap-silap boleh meletuskan Perang Dunia Ketiga! Banyak juga bisnes yang dikendalikan oleh suami isteri yang tak dapat berkembang dengan baik kerana tiada kesepakatan antara pasangan suami isteri. Semuanya berniaga dengan ego yang tinggi.

Suami tak mahu rasa seperti diperintah isteri, isteri pula rasa seperti suami tak pandai buat kerja! Habis ‘tu, cam mana?

Puan Siti Zaleha Hamzah dan Tuan Mohd Fikri Yusof sudah melalui tempoh begitu dalam membina perniagaan. Tanpa ilmu yang betul, mereka tak yakin perniagaan Hijabs by Hanami yang mereka jalankan dapat berkembang sehingga sekarang.

Menurut Tuan Fikri, “Saya dipaksa masuk ke Program Dr Azizan oleh isteri saya. Ketika itu, saya masih bekerja dan saya melihat isteri saya melakukan perniagaan. Sehingga ke satu tahap, saya lihat dia dah langgar dinding dan kami pun dah buat banyak kesilapan dalam perniagaan. Banyak kebocoran wang dan kami terpaksa menggunakan wang gaji untuk tampung perniagaan. Itu tak bijak. Dan itulah yang buatkan kami join program Dr Azizan.”

Bagi Puan Siti Zaleha pula, dengan ilmu dari Program Dr Azizan, beliau dapat lebih kepastian dan mula boleh percayakan orang lain untuk melakukan tugas-tugas dalam perniagaan. Beliau juga mula melatih kakitangannya supaya menjadi lebih cekap.

Kalau dulu, saya akan buat semuanya sendiri. Tapi sekarang, selepas hadir ke Program Dr Azizan, saya boleh lepaskan tugasan kepada kakitangan saya dengan penuh kepercayaan. Saya dah boleh delegate tugas-tugas kepada mereka,” ujarnya lagi.

Selain dari itu, Puan Siti Zaleha juga berkata bahawa hubungan suami isteri juga semakin baik selepas mereka hadir ke Program Dr Azizan, terutama Program Intensif Magnet Kekayaan & Kejayaan. Dulu, urusan peribadi dan urusan kerja selalu dicampur adukkan. Selepas hadir ke Program, mereka berdua sudah tahu tugas masing-masing dalam perniagaan.

Peringatan: Program Intensif Magnet Kekayaan & Kejayaan (IMKK) bukanlah seperti ‘kursus kahwin’ biasa yang anda perlu hadir sebelum mendirikan rumahtangga, tapi ia satu program intensif selama 3 hari 2 malam yang akan membantu anda mengenali potensi diri. Program ini akan bantu setkan minda positif dalam diri dan juga ia bakal membuka minda dan hati anda yang hadir termasuk pasangan suami isteri. Ia akan dapat membantu anda membina sebuah rumahtangga serta perniagaan yang Kaya dan Berjaya dunia akhirat, InsyaAllah.

Anda nak ilmu yang mampu membantu anda capai kejayaan dan meningkatkan tahap kehidupan serta kewangan anda?

Apa kata anda korbankan sedikit masa, wang dan tenaga anda untuk hadir ke Program Intensif Magnet Kekayaan & Kejayaan (IMKK) yang merupakan satu platform terbaik untuk membantu anda mengenali kemampuan diri anda yang sebenar.

Program IMKK akan diadakan buat julung kalinya di Sabah. Khas untuk warga Sabah, Sarawak dan Brunei pada 12-14 Ogos 2016 di The Klagan Regency Hotel, Kota Kinabalu. Kami sudah menerima banyak pendaftaran dari warga Sabah yang memang bersemangat tinggi untuk hadir ke IMKK. Anda juga boleh sertai mereka dengan mendaftarkan diri anda di www.azizanosman.com/imkk-sabah.

Ada tawaran hebat menanti anda untuk waktu yang terhad sahaja. Pastikan cepat bertindak. Jangan tunggu sehingga harga tiket naik.

Bagi anda di Semenanjung, Singapura dan Indonesia, kami tak pernah lupakan anda. Program Intensif Magnet Kekayaan & Kejayaan (IMKK) Kuala Lumpur akan diadakan di Menara PGRM, Cheras pada 2-4 September 2016. Anda hanya perlu daftar di www.azizanosman.com/imkk. Kami juga berikan tawaran hebat untuk anda tapi ia sangat terhad.

Untuk bantuan pendaftaran, hubungi talian kami di 1300-88-2424 (Waktu Pejabat).

Buat keputusan sekarang untuk ubah dan perbaiki kehidupan anda bermula hari ini.

Salam Kejayaan.

Team Richworks

 

Kerana ayam – Pemuda ini sanggup korbankan zaman mudanya!

oleh Team Richworks pada 09 June 2016

002B

Apa yang anda sangup korbankan untuk mencapai kejayaan? Masa, Tenaga, Wang?

Antara perkara yang paling susah yang kita hendak buat untuk capai kejayaan ialah mengorbankan sesuatu. Betapa besarnya pengorbanan anda, bergantung kepada betapa besarnya cita-cita dan matlamat anda.  Kadang-kadang, kita ditipu oleh rasa selesa.  Kita rasa kita sudah cukup selesa dengan keadaan sekarang sehingga kita malas nak berubah.

Bayangkan, apa yang jejaka berusia 25 tahun ini, sanggup korbankan sehingga berjaya seperti sekarang?  Pada usia awal 20an, selalunya ramai orang muda suka ‘enjoy’ tapi Tuan Muhammad Syahir Abdol Rahim sanggup korbankan sedikit dari masa mudanya sehingga mampu menjana RM250,000 sebulan hanya dengan jual ayam!

Tanya diri sendiri, “kau jual apa?”

Pemuda berasal dari Johor ini mula berniaga dengan menjual ayam dari rumah ke rumah.  Dengan menggunakan jenama Kalimah Fresh Meat, beliau kini mempunyai 7 kakitangan dan mampu menjadi pengedar bahan kering dan basah ke restoren-restoren sekitar Johor Bharu.

“Dulu nak berniaga susah, nak jual seekor ayam pun dulu susah sangat.  Saya hanya gunakan 1 formula sahaja yang diajar oleh Dr Azizan Osman, iaitu The Power of Syukur.  Sama ada terjual atau tak untuk hari ‘tu, saya syukur je.”

Bila ditanya kenapa beliau memilih menjual ayam, beliau hanya ketawa sahaja.  Katanya, beliau ingat pesan Dr Azizan Osman untuk mulakan dengan apa yang ada di tangan.  Dulu, beliaulah yang ambil ayam dari Negeri Sembilan dan beliau sendiri yang sembelih ayam.  Tapi kini, dengan ilmu-ilmu dari Dr Azizan Osman, beliau dah mampu menguruskan sebuah perniagaan yang lebih bersistem.

Tuan Syahir kini rasa sangat lega dan bersyukur kerana beliau dikurniakan kekayaan masa oleh Allah SWT hasil dari perniagannya. Sehingga beliau mampu menjaga kedua ibu bapanya dan menubuhkan sebuah yayasan dengan tujuan untuk berkongsi kebaikan dan membantu ramai lagi orang lain.

Inilah sebenarnya tujuan kita berniaga.  Untuk dapatkan kekayaan wang supaya dapat bantu lebih ramai orang dan untuk dapatkan kekayaan masa supaya dapat luangkannya dengan lebh baik untuk beramal ibadat, untuk diri sendiri dan bersama keluarga tersayang.

 Anda nak ilmu yang mampu bantu anda capai kejayaan dan meningkatkan tahap kehidupan?

Apa kata, anda korbankan sedikit masa, wang dan tenaga anda untuk hadir ke Program Intensif Magnet Kekayaan & Kejayaan (IMKK) yang merupakan satu platform yang sesuai untuk membantu anda mengenali kemampuan diri anda sendiri.

Program IMKK akan diadakan buat julung kalinya di Sabah. Khas untuk warga Sabah, Sarawak dan Brunei. Ingat tarikh ini, 12-14 Ogos 2016 di The Klagan Regency Hotel, Kota Kinabalu.

Kami sudah menerima banyak pendaftaran dari warga Sabah yang memang bersemangat tinggi untuk hadir ke IMKK. Anda juga boleh sertai mereka dengan mendaftarkan diri anda di www.azizanosman.com/imkk-sabah. Ada tawaran hebat menanti anda untuk waktu yang terhad sahaja. Pastikan cepat bertindak. Jangan tunggu sehingga harga tiket naik.

Bagi anda di Semenanjung, Singapura dan Indonesia, kami tak pernah lupakan anda. Program Intensif Magnet Kekayaan & Kejayaan (IMKK) Kuala Lumpur akan diadakan di Menara PGRM, Cheras pada 2-4 September 2016. Anda hanya perlu daftar di www.azizanosman.com/imkk. Kami juga berikan tawaran hebat untuk anda tapi ia sangat terhad.

Buat keputusan sekarang untuk ubah dan perbaiki kehidupan anda.

Salam Kejayaan

Team Richworks

 

Jual Burger Je!

oleh Team Richworks pada 08 June 2016

001B

 

Bermula dengan menjual burger dari bilik ke bilik, kini lelaki berusia 25 tahun ini mampu capai jualan RM200,000 sebulan.

Pada umur 25 tahun, apa yang anda lakukan?  Mampukah anda miliki perniagaan sendiri dengan jualan ratus ribu sebulan?

Kebiasaannya, pada usia 25 tahun orang ramai lebih bercita-cita untuk mencari kerja dengan jawatan yang bagus-bagus di syarikat-syarikat ternama.  Berbeza dengan Tuan Adni, pada ketika usia 25 tahun, beliau dah mampu memiliki pendapatan yang besar hasil dari berniaga burger sahaja.

Agak-agak anda, berapa biji burger yang perlu beliau jual untuk capai target RM2.6juta setahun, ‘ye?

Taukey KB Burger Bakar ini telah mula berniaga menjual burger dari bilik ke bilik ketika di kolej lagi.  Dari situ, perniagannya mula berkembang. Beliau memang sangat berminat untuk berniaga.  Pengalaman kerja pun semua dalam bidang ‘fast food’. Semuanya demi mendapatkan pengalaman dan persediaan sebelum berniaga sendiri.

Namun, pengalaman sahaja tidak cukup.  Tuan Adni yang pernah menuntut di bidang perakaunan ini berkata, “ketika saya berniaga tanpa ilmu, saya banyak langgar dinding. Banyak buat silap.  Kalau kira-kira balik, banyak yang saya rugi.  Sebelum ada ilmu perniagaan yang betul, semua saya buat sendiri, saya yang beli barang, saya yang masak burger, semua saya buat.  Bila saya rasa perniagaan saya susah nak ‘grow’ saya mula terpanggil untuk belajar dengan Dr Azizan.”

Sebelum berguru dengan Dr Azizan, semua masalah difikirkan dan diselesaikan sendiri.  Tiada siapa yang mahu membimbing beliau.  Banyak kali keputusan yang dibuat untuk menyelesaikan masalah perniagaan adalah keputusan yang silap.  Katanya lagi, jika beliau berjumpa Dr Azizan Osman lebih awal, InsyaAllah beliau mampu capai kejayaan lebih awal lagi.

Kini, beliau bangga memiliki 1 kiosk burger dan sebuah restoren dengan 17 orang kakitangan.  Usahawan muda ini yakin ilmu yang diperolehi dari program Dr Azizan Osman yang dihadirinya, dapat membantu beliau mewujudkan perniagaan yang bersistem dan berdaya saing.

Anda nak ilmu yang mampu membantu anda capai kejayaan dan meningkatkan tahap kehidupan?

Apa kata, anda korbankan sedikit masa, wang dan tenaga anda untuk hadir ke Program Intensif Magnet Kekayaan & Kejayaan (IMKK) yang merupakan satu platform yang sesuai untuk membantu anda mengenali kemampuan diri anda sendiri.

Program IMKK akan diadakan buat julung kalinya di Sabah. Khas untuk warga Sabah, Sarawak dan Brunei. Ingat tarikh ini, 12-14 Ogos 2016 di The Klagan Regency Hotel, Kota Kinabalu.

Kami sudah menerima banyak pendaftaran dari warga Sabah yang memang bersemangat tinggi untuk hadir ke IMKK. Anda juga boleh sertai mereka dengan mendaftarkan diri anda di www.azizanosman.com/imkk-sabah. Ada tawaran hebat menanti anda untuk waktu yang terhad sahaja. Pastikan cepat bertindak. Jangan tunggu sehingga harga tiket naik.

Bagi anda di Semenanjung, Singapura dan Indonesia, kami tak pernah lupakan anda. Program Intensif Magnet Kekayaan & Kejayaan (IMKK) Kuala Lumpur akan diadakan di Menara PGRM, Cheras pada 2-4 September 2016. Anda hanya perlu daftar di www.azizanosman.com/imkk. Kami juga berikan tawaran hebat untuk anda tapi ia sangat terhad.

Buat keputusan sekarang untuk ubah dan perbaiki kehidupan anda.

Salam Kejayaan

Team Richworks

 

Masa Lampau Bukan Penentu Kejayaan Anda

oleh Team Richworks pada 28 April 2016

Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera,

Siapa pun anda di masa lalu, bukan satu ukuran untuk anda capai kejayaan. Lebih-lebih lagi jika anda berusaha untuk mengubah hidup anda.

Di tambah pula dengan ilmu yang betul dari mentor yang telah terbukti berjaya. Kejayaan akan datang lagi mudah dan cepat, InsyaAllah.

Dalam hidup setiap manusia, pasti ada rasa ketakutan. Ketakutan datang kerana kita tak pasti keputusan yang kita ambil adalah keputusan yang betul.

Tuan Johari juga pernah berada di dalam situasi tersebut. Berbekalkan prinsip hidup “tak cuba tak tahu”, beliau terus bertindak. Dari seorang chef, beliau kini gembira dengan perniagaan membekalkan barang-barang bakeri dan juga dapat meluangkan masa dengan keluarga.

Anda tonton perkongsiannya sekarang.

Johari : https://www.youtube.com/watch?v=TltOUiiDnCE

 

Ini Benar-Benar Istimewa Dari Saya!

oleh Team Richworks pada 18 March 2016

*Jika anda benar-benar mahu memulakan, membina dan mengembangkan perniagaan anda, anda wajib tonton video ini sampai habis!

Saya bercadang nak beri anda sesuatu yang sangat istimewa, jika anda nak!

Nak share sikit tentang sesuatu yang menarik di Sidang Media semalam ketika pelancaran 10,000 buah buku terbaru saya Percuma untuk anda yang hadir ke Klinik Usahawan – Seminar Mudahnya Berniaga 2016 bermula 2 April nanti.

Saya ingat saya hanya akan bercakap tentang pelancaran buku terbaru saya, tetapi ianya end-up seperti sesi coaching bagaimana buku tersebut penting untuk dibaca kerana ia In sha Allah dapat membantu sesiapa sahaja yang bercadang nak berniaga.

Sesiapa sahaja yang tidak tahu di mana nak bermula untuk berniaga, atau yang sentiasa end up buat silap serta rugi banyak dan mereka yang sudah berniaga bertahun-tahun tetapi tidak banyak peningkatan jualan atau perkembangan, seharusnya baca buku ini.

Video ini adalah perkongsian saya ketika di sidang media semalam yang saya rasa walaupun singkat lebih 45-minit tetapi padat dengan panduan buat anda usahawan dan bakal usahawan.

Tonton rakaman penuh sidang media semalam di sini. Dengar jawapan saya bila ditanya tentang bagaimana menjadi usahawan yang berjaya?

Sila pastikan anda share serta tag 19 orang rakan anda di FB untuk menontonnya kerana saya mahu pastikan perkongsian saya ini berbaloi dan benar-benar memberi manfaat kepada ramai orang di luar sana yang perlukan ilmu bagaimana menjadi usahawan yang sebenar dan menguntungkan.

Sedia?

Jika ia bermanfaat, sebarkan! Jangan simpan kebaikan untuk diri sendiri. Sebarkan kebaikan kepada ramai!

————————–———-

Layari www.KlinikUsahawan.com atau hubungi 1-300-88-2424 hari ini.

#AzizanOsman

 
Hak Cipta Terpelihara 2017 © Richworks International Sdn. Bhd.
Open Chat
1
Close chat
Hello! Thanks for visiting us. Please press Start button to chat with our support :)

Start