Tak Cemerlang Di Sekolah Bukan Bermakna Akan Gagal Selamanya

oleh Team Richworks pada 12 September 2018

Tak cemerlang di sekolah bukan bermakna akan gagal selamanya. Tuan Megat ni contohnya, sekolah setakat SPM, hidup susah, dah macam-macam kerja dia buat.

Pernah satu hari.. nak pinjam duit dari Ah Long, Ah Long pun tak sanggup bagi., sebab Ah Long tu tau dia tak boleh bayar punya..

Alhamdulillah, sekarang hasil dari ilmu , ada mentor dan kesungguhan dia dah ada bisnes sendiri..

Tapi dia jual jeruk je.. dan kini dah jadi jutawan jeruk. Juga ada kilang kecil dan staf yang membantu…

Jom tonton jap…dan share untuk inspirasi semua.

#TeamRichworks

Lagi mengenai artikel: Blog, Video
 

Ruangan Komen

Hak Cipta Terpelihara 2017 © Richworks International Sdn. Bhd.
Open Chat
1
Close chat
Hello! Thanks for visiting us. Please press Start button to chat with our support :)

Start